sobota 20. října 2018

Syté barvy

Sotva jsem tvrdila, že máme stále na Moravě azuro, přišla mlha.... :-), ale neva, trochu to přece k podzimu patří... tak se pojďme pokochat....
magnólie 
 Callicarpa nebo-li krásnoplodka

 astry stále kvetou
 nocenka krásně voní, ale jinak je to plevel :-)
 moruše


 tolik listí na mě dnes čeká :-)
 mám radost, že jedna růže ještě vykvetla
 astry
 ruj vlasatá
 cornus

 šípky jsou všude
 dřišťál
 hydrangea burgundy
 a zde vysoko ve větvích cesmína s červenými bobulkami, ale nedá se to moc nafotit

krásný víkend všem

2 komentáře:

  1. Danuško, máš krásně podzimně zbarvenou zahradu a už ti nemusíme ani to azuro závidět :o)
    Je prostě druhá polovina října, co naděláme...
    Měj hezkou neděli, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Helenko, máš pravdu. Už se někdy na to sychravo těším, mám spoustu plánů na vyšívání, ale když je krásně, tak se mi nechce. Dana

    OdpovědětVymazat