neděle 24. března 2013

Dobrý den,

taky se už těšíte na jaro? Vždycky na podzim, když zazimuji zahradu, si říkám, tak a teď si odpočinu. Toto předsevzetí mi vydrží do prosince. Od ledna už mě svrbí ruce a vyhlížím aspoň na webu, kdy zahradnické firmy aktualizují svou nabídku na jaro :-). Od ledna také nakupuji rychlené cibuloviny a zdobím jimi okna a stoly. Jakmile sleze sníh, běhám po zahradě vyhlížím první kvítek. Miluju veškeré jarní květiny a keře, které jako první rozkvétají na zahradě.  Letos už mi kvetou vilíny (hamamelis) a kromě sněženek i čemeřice. Vložila jsem obrázek z minulých let, jelikož všechny už jsou nachystané, ale plně v květu je jen čemeřice černá (helleborus niger), která ale kvete bíle :-). Ta se mi i množí všude okolo sama.

2 komentáře:

  1. Danuško, děkuju moc za návštěvu na mém blogu i informace o pryskyřníku, ....... a k té otázce .... těším a moc, už se nemůžu dočkat ......Marki

    PS: Blogy o zahradách mám moc ráda a těch hezkých u nás není moc, proto si moc ráda váš blog ukládám mezi své oblíbené .... už se moc těším na další příspěvky a fotky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to jsem ráda, na Váš taky chodím nakukovat, a mramorování už jsem taky před časem zkoušela :-)

      Vymazat