pondělí 22. dubna 2013

Krásný teplý pondělní večer, neděle byla nádherná, krásně teploučko, ostříhala jsem konečně růže (stříhají se když kvete zlatice (lidově nesprávně nazvaná zlatý déšť), vyplela část zahrádky (jen malou část:-)), přesázela tři keře, které byly na nevhodném místě, dala si kávu v zahradě (ve stoje a v pracovních rukavicích) a vynosila pokojovky na letní byt ven.... večer jsem byla úplně utahaná, ale taaak spokojená.....
Všechno voní, začínají rozkvétat meruňky, všude plno včelek,... nádhera, tento čas MILUJU
 Mé dvě magnolie stellaty..
Koniklece
 Botanické tulipány...
 Speciálně pro Markétku již rozkvetlý Prunus insica "Kojo-no-mai"

 A můj oblíbený kout zahrady...
 a pohled z lavičky na město..

 


6 komentářů:

  1. Dani, ten Prunus "Kojo-no-mai" je nádherný .... asi se po něm budu muset poohlédnout .... kvete ti to nádherně a vůbec se nedivím, že je ten koutek tvůj oblíbený .... je to nádherné místečko ....pa, pa Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, prunus má basík v nabídce www.basik.cz asi 20 cm vysoký za 75 Kč nebo i hornbach, ten tak 50 cm, ale i za jinou cenu... měj se D.

      Vymazat
    2. Dani, děkuju za tip .... Marki

      Vymazat
  2. Nádhera... to se to fotí když to krásně kvete:-))) Já dnes mohla jen nafotit, jak mi to nekvete:-))
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  3. Díky Ajko, pošli mi prosím svou adresu na e-mail, pošlu Ti bílou čemeřici

    OdpovědětVymazat
  4. Danuš jsi zlato, díky, ale opravdu nic posílat nemusíš:-))
    Ajka

    OdpovědětVymazat