neděle 23. června 2013

Dobré ráno,
tak vždycky nafotím fotečky a než se večer dostanu k počítači po zalívání, uklízení,... tak jsem tak unavená, že padnu za vlast :-). Včera se mi splnil sen, dlouho jsem toužila po růži Lavender ice, má nádhernou, jak říká kamarádka "pohřební barvu" :-). Objevila jsem ji před lety na výstavě v Anglii a byla to láska na první pohled. Dlouho mi unikala, kdykoliv jsem ji objednala u růžařských firem, tak mi ji buď nepotvrdili nebo neposlali.... a včera jsem šla nááhodou po Hornbachu a najednou.... srdce se mi málem zastavilo, vyjekla jsem nadšením až jsem polekala jednu paní, co šla kolem :-). Byla drahá, ale po přemýšlení, zda koupit, či ne, jsem si řekla, že bych se pro ni stejně vracela, nakonec mi ji koupil přítel, tak vám ji ukážu... a k tomu jsem koupila ve výprodeji phlox, tři delphinia (růžové, světlé modré a tmavě modré) a rozrazil za 20 Kč!!!!! sice odkvetlé, ale živé, s dobrou péčí budou brzy nádherné... tyto slevy miluju :-). Jinak jsme konečně vyčistili bazén, dešťovku přečerpali do kontejneru s kohoutkem, který jsem pořídila před lety za pusu, jen musím vymyslet, jak ho zamaskovat, pač není vzhledný (popnu rostlinama nebo obalím bambusem). Namontovali čerpadlo a už se vždycky jak jdu kolem osvěžím, a to je bomba :-). Řešíte na zahradě dešťovou vodu a jestli ano, tak jak? Hezký zbytek víkendu :-).
Lavender Ice
 Slevy á 20 Kč
 Zkusila jsem panoramatické fotky :-)




 Novalis, taky pohřební barvička :-)
 Queen of Sweden
 Jeden z pěti truhlíků za oknem
 Maria Theresia
 Obří Ballerina
 Aloha
 The Pilgrim (velmi vonný)
 Pink Grotendoorst
 Doctours de Massad

7 komentářů:

  1. Je to krása, když všechno kvete. Panoramatické fotky jsou moc pěkný.
    Díky moc za popis druhů.

    OdpovědětVymazat
  2. Ali, děkuji. jen kdyby se nestřídalo šílený vedro s neustálým deštěm. měj se. Dana

    OdpovědětVymazat
  3. Dani, nádherné růže .... moc se mi líbí výraz "pohřební barva", chi, chi .... letos mám v plánu taky přidat do zahrady pár růží ... děkuju ti za krásné tipy, alespoň teď vím, po čem se mám poohlédnout .... pa, pa Marki

    OdpovědětVymazat
  4. Marki, o jaké barvy nebo typy růží máš zájem? mám-li, nafotím Ti.... hezký večer. dana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dani, máš ... moc se mi líbí tvá nádherná Ballerina a pak taky Lavender Ice a Novalis ... už jsou zapsané na seznamu, co chci dokoupit do zahrady ...paa, pa Marki

      Vymazat
  5. Jé, ten nádherně rozkvetlý truhlík.... já letos vysela balkonovou směs, ale to co vylezlo, no děs:-((
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  6. Ajko, vždycky dělám míchaný truhlík a tři rostlinky. Jednou jsem taky zkoušela ze semínek a taky děs :-). měj se Dana

    OdpovědětVymazat