neděle 21. července 2013

Dobrý večer,
Vrátili jsme se z dovolené z Chorvatska. Bylo tam krásně, trochu jiné klima, jiná vegetace, ale krásně :-). Zahrada oproti tomu doma vypadala hrozně. I když ji mamka zalívala, část rostrlin, hlavně hortenzie, byly oschlé. Snažila jsem se dát dům do pořádku (po 14 dnech se prach a dropky válely všude) :-), vyprala pět praček, zalila, co se dalo a večer si udělala relax u levandulí. Uvařila jsem si kávu, zapálila svíčky a dala se do pletení věnečků. Jen komáři zřejmě netušily, že si dělám relax :-). 






Na závěr pár fotek z dovolené, z Istrie v Chorvatsku.




Krásný následující týden a děkuji za návštěvu. Mějte se :-)

4 komentáře:

  1. Krásný relax:-)) Jó a komáři, ty mi ztrpčujou život taky:-))
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  2. Ajko, děkuji. Zkoušela jsem citronové svíčky, i elektrickou lampu, jen se smějí a štípou dál :-), Dana

    OdpovědětVymazat
  3. Dani, moc krásné fotky ... v Chorvatsku je nádherně ... u nás byl návrat stejný .... vybalování, praní a hrůza na zahradě, vedro si vybralo svou daň ... snad to půjde zacránit ... pa, pa Marki

    OdpovědětVymazat
  4. Marki, děkuji...snad jo, promluv jim do duše :-), já to dělám a většinou to pomáhá. Měj se. Dana

    OdpovědětVymazat