neděle 6. října 2013

Krásnou pošmournou neděli. Po dlouhé době jsem opět nafotila zahradu, konečně zmizela trampolína, protože už pár dní byly v noci noční mrazíky, a dokonce se mi podařilo umýt okna, tedy část, což vždycky hrozně nerada dělám, jelikož po truhlíkách jsou okna ulepená, zaschlé květy,.... Truhlíky jsem vysypala na kompost a zvládla jsem i podzimní výzdobu dveří a koupila si okrasnou kapustu. a teď i obrázky  :-)

Podzimní výzdoba





 Podzimní zahrada - cesta kolem domu
 1. terasa

 Vděčné astry

 odkvetlé heptacodium
 2. terasa



Hezkou neděli a děkuji za návštěvu.

10 komentářů:

  1. Danuško, musím ti moc pochválit podzimní dekorace i zahradu - fotky jsou parádní!
    Pohodový zbytek neděle! Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, děkuji. Ve skutečnosti jsou barvy sytější, nějak mě zlobí foťák. Krásný další týden. Dana

      Vymazat
  2. Dani, nádhera ..... tvá zahrádka je nádherná v každém ročním období .... Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marki, děkuji. Mě zase nadchla Tvoje váha :-). Měj se krásně. dana

      Vymazat
  3. Máš krásnou zahradu. Pěkná výzdoba,

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ali, děkuji. Doufám, že Ti čemeřice a orlíčky příští rok pokvetou. Dana

      Vymazat
    2. čemeřice se chytla, pěkně roste, ale orlíčky to asi nepřežily. Uvidíme co vyroste na jaře.

      Vymazat
  4. Jé, ty máš krásné dekorace.... a naprosto úžasnou zahradu:-))
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  5. Díky Ajko, Ty seš zase lepší zelinářka než já :-). hezkou neděli. Dana

    OdpovědětVymazat