úterý 12. července 2016

Parné léto

Tak mám po dovolené (mateřské ještě ne :-)), ale už se mi to taky krátí a u nás v subtropech :-) parno. Založila jsem nový záhon podél cesty z výprodejových rostlin, vedle růže kopretina, nějaké náprstníky, zvonky, levandule, vyryla jsem i pár plevelnatých rostlin, co se mně kde líbilo a zalívám a zalívám.... 
 když kvetou juky

 verbascum chaixii - divizna - velmi doporučuji, jedná se opřenádhernou trvalku vykvétající i ve vedrech
 moje oblíbená edenrose
 chitalpa, mám ji z řízku od kamarádky
 detail
 trávník není zrovna reprezentativní :-(
 moje láska persické růže
 hydrangea arborescens anabelle, kvete i ve stínu ořechu
 hydrangeas quercifolia snow queen
 hydrangea arborescens pink

 sasanky
 hydrangea paniculata early sensation
 hydrangea quercifolia harmony
 budleja davidii
 novalis- moc krásná netypická barva
 nové šlechtění hortenzií
 hydrangea quercifolia burgundy
a to je pro dnešek vše. mějte klidný a chladný večer

4 komentáře:

  1. Danuško, tak jsem si prohlédla fotky a musím konstatovat, že konkurovat ti můžu snad jen v trávníku (díky závlaze) a juky, ale ty kvetou asi každému :o)
    Měj se moc hezky a užívej léto! Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, závlahu závidím. ty mi můžeš konkurovat i třeba v pletení :-), já umím jen nohama :-¨). krásné léto. Dana

      Vymazat
  2. Danielko, nádhera ..... moc krásně ti to kvete .... u nás je díky chladnějšímu a deštivému počasí i ten trávník krásný :o) .... zatímco na tento způsob léta všichni nadávají, my úchylní zahradníci se radujeme :o) ..... pa, pa Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to závidím, u nás vláhy nedostatek. Doufám, že se brzy pochlubíš novými růžemi :-). pa Dana

      Vymazat