čtvrtek 6. dubna 2017

Barevné jaro

Tak jsem umyla pergolu a myslela si, že už budeme bývat venku, ale počasí má jiné úmysly. Dnes je taková zima a studený vítr, že se nedá ani venku pracovat. Tak jen pár kvetení od nás.... Omlouvám se za kvalitu fotek, ale foťák dosloužil a toto fotím takovým stařečkem...
 Pergola skoro připravena...


 Magnolie, jen nevyniknou ty velké pupeny
 druhá magnolie wildcat


 magnolia stellata


 okrasný prunus





 meruňka kvete jako o život
 helleborus foetidus



 prunus triloba



 helleborus xsahinia winterbells

 nový šeřík



 daphne nebo-li lýkovec, u mě obří keř
 nakvetený cornus
 modřín



 pelyněk
 akát zakrslý





2 komentáře:

  1. Danuško, dnes je venku hotová Sibiř. A včera bylo léto...
    Zahradu máš plnou nádherných rostlin! Hlásím, že kvete čemeřice z loňska a i ta, co ji mám 14 dní. Mám radost a ještě jednou děkuji!
    Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Helenko, to jsem ráda, že kvetou holky. Tady počasí není tak hrozný, ale ochladilo se a hodně fouká. Krásný zbytek týdne Ti přeji. Dana

    OdpovědětVymazat