úterý 9. května 2017

vyšívané květy

Co dělá zahradnice, když je venku zima a prší? Aspoň vyšívá květy :-). Objevila jsem na amazonu zajímavou knihu o vyšívaných taškách a nadchla mě.... Oprášila jsem po letech vyšívání a vrhla se na tašky a zde jsou tři prototypy...
Je to vždy na lněném podkladu kombinace normálního vyšívání a vyšívání stužkami tzv. ribbon embroidery :-). Kabelky mají uvnitř podšívku a i kapsy na mobil, doklady, atd.
fialovo-šedá



 modrá


 a když bude Svátek matek, tak i jedna pro maminku, která má ráda bílou a béžovou


V hlavě už mám černo-bílou a růžovou. Navíc uvažuji o ušití lněných šatů, kalhot a halenek na léto, tento materiál mě nadchl..... Jo, a dcerce jednu malou růžovou, ta už jí má slíbenou....

krásný večer a děkuji za návštěvu

4 komentáře:

  1. Danuško, jsou nádherné! Zahradnice se nezapře ani s jehlou!
    Přeji krásnou sobotu! Helena

    OdpovědětVymazat