středa 20. prosince 2017

Vánoční ladění

Konečně jsem se dostala k tomu, abych doladila výzdobu, dopekla a dozdobila cukroví, stromeček čeká na nazdobení.....
ještě jsem včera objevila na webu http://www.navidlicku.com/ recept na pomerančové sušenky s čokoládou, tak jsem už udělala jen poloviční množství, abychom to ochutnali, jestli se to zařadí k našim stálicím......
pár obrázků od nás
 zamilovala jsem se do světýlek na drátku (Jysk)
 dopřáli jsme si větší desku stolu, jednak je nás víc a jednak kvůli dekoracím :-)
 letošní cukroví

 stromeček, rovněž z Jysku (až mě mrzí, že jsem vzala jen jeden :-))
 svícen (opět Jysk)


 prasátko Maileg
 svícen vypadá se světýlky dobře, i když svíčky nehoří
 nový přehoz (má po sobě jako kdyby třpytky)


 jedna malá vychytávka, nedostává-li se vám poklopů na cukroví, stačí koupit skleněnou mísu v Ikei, otočit ji a na dno nalepit úchytku nebo třeba porcelánovou dekoraci z Nanu Nana :-).
Přeji všem krásné a klidné vánoce.

2 komentáře:

  1. Danuško, u vás už to skutečně může propuknout! Máš doma moc příjemně a ta vychytávka je super!
    Přeji příjemný večer, Helena

    OdpovědětVymazat