pondělí 6. května 2019

déšť

Díky bohu přišla vláha a zapršelo. Stačila jsem posekat trávníky a provést vertikutaci, za což jsem velmi ráda. Zároveň se značně ochladilo, ale zase... třeba by jinak už byly tropy. Zahrada rozkvétá i přes zimu, a aspoň květy déle vydrží. Hroznovec (Exochorda racemosa) už v plném květu
 detail
 kalina (viburnum )

 rovněž kalina (viburnum rosace)
 tulipán

zde kalina už plně rozkvetlá
 šeřík zakrslý (syringa Palibin)
 dřevité pivoňky

 kalina (viburnum plicatum maresii)
 vistárie - já ji stříhám, tak kvete u sousedky :-)
 osázela jsem trhulík - surfinie s millions bells
 plamének (clematus recta)
 popnul vše, co v okolí bylo :-)
 detail kaliny rosace
 pivoňky už rozkvetlé

 paeonia rockii  - vyznačuje se tmavým okem uvnitř

Byla jsem na výstavě Floria v Kroměříži, je do 8.5. i když jsem neměla nic moc v plánu nakoupit, zase jsem nakoupila, ale mám radost, mám dvě nové vrby salix gracilis mont aso - její kočičky jsou sytě růžové a salix melanostachys, jejíž kočičky jsou temně černé. Musím jim jen najít místo. Tak hezký, zkrácený, i když chladný týden :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat