sobota 21. prosince 2019

konečně hotovo

Vše je naplněno, teď už budu jen sledovat filmy, pohádky a nic moc nedělat. Dokonce jsem letos udělala i likérové špičky, které už tak dva roky nebyly.
takže tmavé linecké košíčky se šlehaným vaječným krémem a máslem. 

 medové trubičky, no, mají být světlejší a konce namočené v čokoládě, když já se letos "usýpla" s kakaem, tak jsem musela trochu improvizovat.
 karamelové košíčky s karamelovým salkem a máslem (ty má ráda moje maminka), jsou to v podstatě nadrcené sušenky lotus s máslem, krátce pečené a krém.
 Špička na výrobu likérových špiček, kdo by chtěl dělat, musí si ji pořídit na netu. A pozor, ten otvor zboku na špičce nesmí být překryt sáčkem, jinak vám to nepůjde. 
 dělala jsem pár svícnů s živými květy kolegyním jako dárek, protože na štědrovečerním stole už nemá být adventní svícen, ale svícen s živými květy.



 a zde už hotové špičky, je to paplačka, ale jinak moooc dobré
 Takže všechny naše letošní druhy. Linecké jsem zkoušela udělat trochu jinak a hlavně, slepované nugátem, protože u nás marmeláda není oblíbená.


Mějte krásný poslední adventní víkend.

6 komentářů:

  1. Páni, to vypadá krásně. Vidím, že už jsi na vánoce připravená. Krásně si je užij, odpočívej a relaxuj, moc tě zdravím .... Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marki, jsem ráda, že žiješ..:-). Vždycky se těším na Tvé příspěvky z domu a zahrady. Doufám, že budeš psát i nadále :-). Taky si odpočiň, přeji Ti krásné a klidné vánoce. Dana

      Vymazat
  2. No Danuško,
    za to by se profík nemusel stydět. Zvlášť obdivuju trubičky, mně se nikdy nepovedou.
    Pěkné svátky.
    Jitka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Jituš, poprvé jsou malé a tenké. Ale už jsem toho pečení měla dost, obdivuji dámy, co se pečením vánočního cukroví živí a pečou třeba ze 100 kg mouky. Tobě taky krásné svátky klidu a pohody. Měj se Dana

      Vymazat
  3. Danuško, páni! To je tedy dobrot! Jsi hotová cukrářka! Cukroví vypadá opravdu úžasně!
    A ty svícny taky!
    Přeji krásné adventní odpoledne, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Helenko, děkuji. Tobě krásný štědrý den. Dana

    OdpovědětVymazat