pondělí 20. dubna 2020

pracujeme v zahradě

Koupila jsem neviditelný obrubník, teda, musím říct, že v televizi to vypadalo jako hračka položit... hm, tedy hračka to rozhodně nebyla... bude oddělovat trávník od záhonů - koupila jsem 125 mm 
a 50 m. Zatím máme položenou první terasu
zde před položením, jen rozmotaný
 návod vypadá jednoduše...
 I panel na vodu a elektřinu na 2.terase postupuje, už je obložený
 ještě bude srovnaný terén kolem, možná z cihliček chodník
 zde už položený, má 1cm vykukovat nad zemí, dá se po něm přejíždět sekačkou a hlavně až bude trávník neměl být téměř vidět...

 exochorda už ukazuje květy, je obsypaná
 Trillium


 žlutá magnolie teprve vykvétá
 magnolie už odkvétající
 osadila jsem už truhlíky, tento bude bílo-červeno-žlutý
 kdoulovec, přikoupila jsem ještě oranžovo-červenou plnokvětou variantu a nevím, odolám-li růžové plnokvěté, do kdoulovců jsem se úplně zamilovala

 všude modřence a plevel bršlice kozí noha
 a truhlíky na druhé části domu - surfinia a bacopa, k tomu millionbells ve stejném odstínu jako surfinie
a to je vše, jakmile trávník začne rašit, ukážu, jak to vypadá. přeji vám krásný týden

2 komentáře:

  1. Danuško, my jsme vloni dávali mezi záhon a trávník ocelovou pásovinu a jsem s ní moc spokojená. Skoro neviditelná. S bršlicí také bojuji. Zatím vyhrávám. Do truhlíků jsem se zatím nepustila, mám strach z mrazíků, ale vydržím to už asi jen do víkendu :-) a pak se na ně vrhnu.
    Tvoje zahrada začíná prokukovat.
    Pěkný týden.
    Jitka

    OdpovědětVymazat
  2. Danuško, páni, ty tedy řádíš! Hromada práce je na tvých fotkách a koukám, že už máš i letničky. Chci zajet tento týden do zahradnictví a už taky něco nakoupit.
    Přeji hezké dny! Helena

    OdpovědětVymazat