sobota 25. července 2020

udělala jsem si radost

a mám houpačku-křesílko, které ale před deštěm musím dávat dovnitř. Krásně se v něm pije káva nebo prohlíží časopisy.  
 v jeho blízkosti mi kvetou lilie a jejich vůně je omamná...
 vzadu je vidět město, ale to je opravdu v pozadí..
 letos díky dešťům všechno vyrostlo do velikosti Adély (Adéla ještě nevečeřela :-))
 lilie mi letos taky dělají velkou radost
 a i hortenzie
 plnokvětá Annabelle Double Annabelle
 hortenzie dubolistá

 hydrangea paniculata Early Sensation




 lilum lancifolium flore pleno, je nádherná

 tato vytváří pacibulky pro rozmnožení

 letošní závěsy na oknech snad brzy dosáhnou na zem :-)



 hezký večer

2 komentáře:

  1. Danuško, děkuji za krásné fotky! Hlavně té hortenzie, ta mi pomrzla, všichni hledají tu tradiční záplavu květu, které mívá, letos jich tam je jen pár.
    Zátiší s houpačkou je kouzelné, tam se musí odpočívat...
    Přeji hezkou neděli, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Danuško, udělala jsi si pěknou radost. Křeslo vypadá na těžkou pohodu. Já na to moje čekám už druhý měsíc, díky Covidu se někde toulá po Evropě. Tak už se těším. Jináč tu máš samou krásu. Ty hortenzie, aaaach. Mně už taky kvetou nebo začínají, velká radost.
    Měj se pěkně v novém týdnu. Jitka

    OdpovědětVymazat