středa 21. dubna 2021

Dnešní kvetení

 Pár fotek z dnešního dne než začalo pršet, není nad to, udělat si kávu, a pak si ji vypít v zahradě při procházení a kontrole, co už raší....

magnolia stellata 

helleborus foetidus 
violka vonná

tulipány už raší
jedna z nejvzácnějších sasanek kdysi koupená v Německu
první terasa bez převislé vrby, bohužel už v létě odešla a už se nevzpamatovala... místo ní magnolia march til frost
helleborus orientalis
plnokvětá forma helleborus orientalis 
jedna z mých nejkrásnějších čemeřic Picotee
a skimmie Merlot, krásně kvete
Vždycky mám pocit, jak mně to krásně kvete a když sem navkládám fotky, tak mám pocit, že to nevystihuje tu krásnou jarní zahradu, ty barvy, ten čerstvý vánek, no nic. Přesto krásný zbytek týdne

7 komentářů:

  1. Nádhera, Danuško! Taková káva by mi na tvé zahradě moc chutnala.
    Měj příjemný den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, přijeď a dostaneš ji :-), děkuji. Měj se. dana

      Vymazat
  2. Danuško, už by měli vymyslet nějaký 5D fotky s vůní a zpěvem ptáků, že? Krásně ti to kvete, ty Tvoje čemeřice mě vždycky dostanou. Jeli jsme o víkendu přes Brno a do Brna nic nekvetlo, za Brnem směr jih všechno. U nás stále poskrovnu, dneska opět sníh, se už z toho picnu.
    Tak ať máme s lepším počasím i lepší náladu. Jitka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituš, letos to není normální počasí, musíme vydržet. měj se Dana

      Vymazat
  3. Danuš kvete Ti toho dost a krásně. Líbí se mi čemeřice. U nás na zahrádce začínají tulipány.Měj se hezky. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Dano, zdravím. To Ti toho kvete už dost. Moc se mi líbí ta čemeřice fialovovínová, je taková zvláštní. Ať Ti dělá zahrádka radost. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ahoj Leni, čemeřice se mi vysévají sami, ale je fakt, že ty plnokvěté ne. Děkuji, měj se krásně Dana

      Vymazat