čtvrtek 30. prosince 2021

svátky klidu a míru

Doufám, že odpočíváte a užíváte si klidu a pohody. Letos jsem nezvládla vložit dřív, mám opět napečené cukroví, zkusila jsem letos pár nových.... 

Vykvetl mi opět amaryllis, takže funguje postup, od srpna do sklepa a nezalívat až do půlky listopadu než se objeví zelená špička na cibuli. 

a náš stromeček. Letos máme snad největší, co jsme kdy měli. Mám ráda, když je velký, ale ne široký a samozřejmě náš "model" :-), který pomáhá snad u všeho. 

 Všem pevné zdraví a nervy v Novém roce 2022, snad se svět pomalu bude vracet do normálu...

8 komentářů:

  1. Danuško, přeji pohodové sváteční dny!! Iv

    OdpovědětVymazat
  2. Danuško, vidím lákavé cukroví, kouzelný květ, zářící stromeček a toho vašeho brouka :o)
    Děkuji za krásné přání a nápodobně PF 2022!
    Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Milá Danuško, přeji ti hodně zdraví, spokojenosti v rodině i práci a těším se na další tvé příspěvky.
    Krásný nový rok! Zdraví Jitka

    OdpovědětVymazat
  4. Dani, krásné:-). Děkuju za poznámku k amarylisu, píšu si pro příští rok...:-) Měj se pěkně.

    OdpovědětVymazat