neděle 27. března 2022

 Poslední dny je nádherné počasí a všechno začíná kvést. Udělala jsem si přírodní jarní věnec ze suché trávy a břečťanu.



Lonicera fragnantissima krásně kvete a voní...
čemeřice






podléška


prý se má ale ochladit, tak snad už to bude poslední záchvěv zimy. Doufám, že budeme mít klidný a slunečný týden. 

6 komentářů:

  1. Moc krásný věnec a detaily ze zahrady, Danuško!
    Byly a vlastně ještě jsou nádherné dny.
    Měj se moc hezky, pa Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Danuško, každý rok obdivuji tvou kolekci čemeřic, máš je moc pěkné. A věnec jsi vyrobila krásný, já jsem na to levá :-)
    Pěkné jarní dny. Jitka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituško, děkuji. Čemeřice bych mohla prodávat. Měj se krásně. dana

      Vymazat
  3. Ahoj Dano, moc hezké obrázky jarních kytiček a věnce. Taky jsem motala z ustříhané trávy věnce, rozdala jsem je. Zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat