pondělí 28. dubna 2014

Dnes jen krátce, má jedna z nejkrásnějších dřevitých pivoněk Hanakisoi

 Název této pivoňky bohužel neznám...

 a můj každodenní pohled z okna kuchyně, který miluji :-)
Krásný večer a děkuji za návštěvu.

6 komentářů:

  1. Dani, ta je nádherná !!!!! I tvůj výhled z kuchyně ..... přeji ti krásný první máj !!!! Pa, pa Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marki, děkuji, Tobě opožděně taky. Dana

      Vymazat
  2. Děkuji za překrásné kytičky, posílám pozdravy přeji pěknou neděli Danuško!
    Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Danuš, to je nádhera , moc se mi líbí Tvoje zahrada !!!
    Chtěla bych se zeptat jestli nějak pivońky na zimu zazimováváš ? Moje letošní zimu nezimu nedala. Tak nevím jestli jsem ji neměla třeba zakrýt.
    Měj se krásně a přeji pěkný víkend.

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Jani, pivoňky nezazimovávám. Měly by být pro naše klima dostatečně mrazuodolné, ale už se mi i stalo, že mi jedna odešla. Záleží na tom, jak dlouho si ji měla, někdy v obchodech koupíš a když ji sázíš, tak se zjistí, že téměř neměla kořeny, takže spíš brát trochu narostlé nebo si vypěstovat ze semínek, což je ale běh na dlouhou trať :-). Chtěla-li by si to zkusit ze semínek, můžu Ti nějaké poslat. Měj se. Dana

    OdpovědětVymazat