středa 23. listopadu 2016

pomalu se připravuji na advent

Letos opět jehličnany se zahrady a hodně drobných šípků z mé milované růže Ballerina. Miluji tu vůni silic čerstvě nařezaných větviček, adventní svícen na stůl budu teprve vyrábět, ať je co nejčerstvější...
 Vchod do domu už vyzdoben
 Zimostráz dostal obal z mého starého svetru
 drobné stromečky (omotané větvičky drátkem),v podstatě rychlovka
 Truhlík zůstal od podzimu, jen dýně jsem dala pryč a doplnila zápichy

 Adventní svícen do práce, taky přírodní
 menší do kantýny
 věnec na hřbitov
 Tyto dva andělíčky jsem koupila v obchodě, jsou čokoládový, jsem zvědavá, jak dlouho vydrží....
vnitřní výzdoba až příště, krásnou dobu předadventní

5 komentářů:

  1. Dani, moc krásně zdobíš i tvoříš, já se nějak pořád neumím přeprogramovat na to že podzim skončil a začal advent .... včera u nás bylo krásných 17C .... a na zahradě mi vykvetly okrasné primulky ..... jaro jako vyšité .... Marki

    OdpovědětVymazat
  2. Danuš jsi pilná. Moc pěkný věnce i svícny. Mám ráda přírodní materiál.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ali, děkuji, krásný druhý advent. Dana

      Vymazat
  3. Danuško, moc krásná výzdoba. Líbí se mi ten buxus ve svetru, věnec na dveřích.
    Přeji příjemný den a moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, děkuji. i Tobě krásný advent. Dana

      Vymazat