neděle 9. února 2020

Kvetení

Zahrada je stále rozbombardovaná, ale keřům je to jedno a nebo kvetou, aby nebyly taky vykopány... Takže vilíny (hammamelis) - každé jaro nádhera

 žlutý teprve vykukuje

 tento později "zoranžový" :-)
 za zmínku stojí i jasmín nahokvětý (jasminum nudiflorum), kvete už od prosince
 a moje největší pýcha - novinka vrby s barevnými kočičkami - růžové, mám od jara, jedná se o salix gracilis
 a černé kočičky salix melanostachys, jsem z obou nadšená.
Na cestě cesmíny, ještě jedna magnolie March til frost (jsem zvědavá, zda bude opravdu remontovat až do listopadu....)
Jaro už je ve vzduchu. Mějte krásný týden.

7 komentářů:

  1. Krása, co máš v tuto dobu na zahradě květů.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, miluji jarní keře. Uvažuji, že ještě přikúpim :-). měj se dana

      Vymazat
  2. Danuško, nádhera! Ty kvítečky v pozadí s námrazou - krásné fotky!
    Přeji klidné pondělí, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, děkuji. I přes hurikán už je jaro ve vzduchu. krásný týden. Dana

      Vymazat
  3. Danuš, zrovna včera jsem na procházce obdivovala jasmín. Je to neuvěřitelné, že i v zimě se najde tolik květů.
    Pěkný týden.
    Jitka

    OdpovědětVymazat