sobota 22. února 2020

zahrada

tak zahrada je zasypaná, chudina, je jak po operaci a začínáme od znova....
 čemeřice naštěstí přežily - zde žlutá
 sněženky
 čemeřice picotee
 plnokvětá tmavá
 bílá se už taky klube
 druhá terasa, zde bude kohoutek na vodu...
 sněženky
 vilín září už z dálky


 vrbičky mi dělají radost

 nová čemeřice

 černá zatím jen s jednou černou kočičkou
 čemeřice smrdutá
 jasmín nahokvětý
 a už jsem si udělala jarní truhlík
krásný víkend

6 komentářů:

  1. Danka máte už krásnu jarnú záhradu. U nás ešte sneží.
    Pekný deň Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, tak to jste asi někde na horách? mějte pěkný týden. dana

      Vymazat
  2. Danuško, na tvé zahradě ten bagr brzo nebude ani poznat! Už teď ti to tam krásně kvete! A hlásím, mě taky kvete čemeřice od tebe a dělá mi velkou radost!
    Přeji hezkou neděli, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, to jsem ráda, že kvete. No, bude to ještě práce. hezký týden. dana

      Vymazat
  3. No Danuš, to je jak po bombardování. Ale je to lepší teď, před sezonou, než uprostřed léta, v horku. Dáš to do kupy a můžeš zase něco dokoupit :-)
    Pěkný večer.
    Jitka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituš, no právě :-). Už jsem začala dělat přesuny a nové objednávky jsou již odeslané :-). hezký týden. Dana

      Vymazat