úterý 17. března 2020

čemeřice

jsou v plném květu. Ještě že člověk může aspoň na zahradu... moje sbírka čemeřic (helleborus orientalis) 
 truhlík už se pěkně zaplnil
 cesta u domu se zelená
 narcisky kvetou
 ale hlavně čemeřice

 podléška
Zahrada konečně zahrabaná, zrytá a trochu urovnaná. Čekáme na poklop na dešťovku a musím koupit travní semínka.




 Krokusy jsou taky nádherné, tyto jsou velký
 a můj oblíbený vilín (hammamelis)
 čemeřice smrdutá (helleborus foetidus)
 helleborus Silvermoon
 čemeřice korsická (helleborus argutifolius), hodně podobná smrduté, liší se listem a větším květem
 už se klubou lilie, nevím, jestli to není moc brzy....
 mám i panašovanou formu

přeji všem, ať to přestojíme ve zdraví

4 komentáře:

  1. Danuško, pokochala jsem se, po bagru ani památka. Máš i moc krásné truhlíky!
    Přeji hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, děkuji. Chybí trávník, ale je zryto, přesunuty některé rostliny a teď musíme vydržet. Hezký víkend, pokud to jde v těchto časech.

      Vymazat
  2. Danuško, krásně Ti to kvete a zahrada se pěkně probouzí. Také jsem za ni vděčná.
    Klidné a zdravé dny.
    Jitka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituš, děkuji. Já se těším na fotky té Tvé nyní po zásahu a v novém kabátku :-). Teď musíme vydržet. hezký víkend. Dana

      Vymazat