čtvrtek 19. března 2020

Roušky

Šití roušek je potřeba, protože nejsou. Šily jsme s kolegyněmi pro zaměstnance v našem výrobním závodě, protože nám dochází a dodavatel nemá....a pro řidiče, kteří zaváží pekaře surovinami, aby mohli péct. Šiji ráda, ale myslím, že se mi o nich dnes bude i zdát .... a hlavně mít gumičky nebo stuhy nebo šikmé zažehlovací pásky, tak je to hračka, ale mít jen látku a s dětskými motivy, nic se nedá dělat, kolegové budou mít medvídky a strašidýlka :-)

Přeji nám všem, ať to ve zdraví přežijeme a ať se vir brzy ztratí nebo se najde protilátka.

10 komentářů:

  1. Danuško, jsi skvělá, empatická! je to situace, kdy nám nic jiného nezbývá...
    A medvídci, já bych je nosila s vděčností!
    Měj pokud možno klidný den. Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Helenko, děkuji. Mám kolegyně, které zvládly 40 ks ve dvou dnech. Je to moc fajn pocit, když člověk pomůže. Jestli chceš roušku s medvídkem, stačí říct :-). Dana

    OdpovědětVymazat
  3. Danuš šiju roušky pro rodinu a kamarádku. Malé jsem ušila s dětským motivem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ali, mám pocit, šije celá země :-). Měj se krásně. Dana

      Vymazat
  4. Danuš, super, jsi šikovná. Je to od vás moc hezké, že se postaráte i o kolegy. Teď se ověří charakter mnohých z nás.
    Měj pěkný večer.
    Jitka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituš, jinak to nejde. Když je něco potřeba, tak je to potřeba. Krásnou neděli. Dana

      Vymazat
  5. Robíte naozaj skvelú vec, že týmto spôsobom pomáhate. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Katko, děkuji. Je to dobrý pocit. Mějte se. Dana

    OdpovědětVymazat