čtvrtek 4. června 2020

pivoňky a růže

zahrada mě každý den překvapí nějakým novým kvetením, pivoňky se předhání s růžemi, dokupuji i nějaké výplňové trvalky

 Apricot Bells

 zamilovala jsem se do tymiánů
 jsou různě panašované
 rozrazil
 hlaváček

 šanta (nepeta)
 panašovaná šalvěj
 obří okrasný česnek
 nová šanta, drobná

 šanta, kterou mám již léta
 pivoňka, původně to měl být White cap, to ale není

pítko zatím opuštěné

 ruj vlasatá


žluťucha (thalictrum)
 pivoňka Do Tell
pivoňka Scarlett O´Hara
 chionanthus virginicus
 rozrazil
 Ballerina
 kapradiny




 botanická růže
 můj pivoňkový hybrid - Hillary
 v dálce se zatáhlo a za chvíli už jsem nestačila utíkat
 západ slunce nad zahradou
 erigeron, kdysi jsem ho viděla v květináči v Anglii v zahradě a zamilovala jsem se do něj
ve skutečnosti je krásnější temně fialová
 růže Variegata di Bologna

 letos to díky dešťům vypadá moc dobře
letos vás asi zahltím kvetením :-).

1 komentář:

  1. Danuško, děkuji za tu překrásnou přehlídku. Ty máš doma skutečně botanickou!
    Přeji hezké dny a moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat