čtvrtek 3. prosince 2020

advent

 Tak už máme adventní svícen, letos jednoduchý, ale živý, stále nějak nemůžu přijít na chuť těm umělým, i když uznávám, že jsou praktické, ale nikdy neříkej nikdy.... 

adventní kapsičky už taky visí a neustále slyším, co tam zítra bude? :-)
perníčky jsem minulý víkend upekla a nebudete tomu věřit, máme poslední dva kousky a to jsem pekla z půl kila mouky....
výzdoba už v celém době - zkoušela jsem svícny-hvězdičky se samotvrdnoucí hmoty podle pinterestu a je to opravdu jednoduché. Dělala jsem i svícny, ty ukážu příště.
a na dveřích nám visí věnec, letos hodně přírodní. 
krásný adventní čas

8 komentářů:

  1. Danuško, moc se mi líbí tvé adventní zdobení! Hvězdičky se ti povedly, věnec je parádní a mě za zády se právě Adam hraboší a hledá pytlíček č.4. Ano, i dospělé děti jsou stále děti :o)
    Měj příjemný den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, děkuji. Máš pravdu, ale aspoň bude jednou na co vzpomínat :-). krásný večer. Dana

      Vymazat
  2. Ahoj Dani, já taky hlasuju pro přírodní, krásná potěcha pro oko. A samotvrdnoucí taky zvažuju, ať se vyřádíme. Děkuju za tip na svícínek a přeju pěkný advent.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ali, děkuji. vložím návod a odkaz na instagram, je to tam na videu hezky udělané. Měj se Dana

      Vymazat
  3. Danuško, moc pěkně jsi si dům vyzdobila a stihla jsi i dekorace vyrábět! Já nějak nestíhám a perníčky bráním vlastním tělem. Ondra na ně taky chodí :-)
    Měj klidný sváteční večer. Jitka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituško, já už to vzdala a peču druhou várku perníčků ještě před svátky. Měj se Dana

      Vymazat
  4. Máte to moc hezké, krásně ozdobené perníčky :) Přeji předvánoční pohodu ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Eliss, vám taky, a hlavně zdraví do nového roku. Dana

      Vymazat