sobota 6. března 2021

jaro?

Pár dní to vypadalo na jaro a vše začalo rašit.... Jenže teď zima ukazuje, že ještě není pryč, ale přesto pár rostlin už kvete...

vilín (hammamelis) 

Neodolala jsem rychleným cibulovinám a mini karafiátkům a nasadila je před dům


Musím si dělat radost řezanými květy
rozkvetl mně i zimnokvět časný (chimonanthus praecox) - je to velmi vonný keř
mám i červený vilín
neodolala jsem pár novým skimmiím - panašované Merlot
a bíle kvetoucí 
kvetou mi i plnokvěté sněženky (galanthus nivalis flore pleno)
a nakonec jsem neodolala této váze z Jysku.

Tak snad už se brzy oteplí a bude líp. Všem krásné jaro 

3 komentáře:

  1. Danuško, těšíš se, že. Ale u nás teď bylo pár nocí a rán pod nulou...
    Tvá zahrada už krásně ožívá, máš to hezké jak před domem, tak uvnitř.
    Přeji příjemnou neděli, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Helenko, děkuji, Ano, už se těším, právě v této době člověk teprve docení plně zahradu a možnost vyběhnout bez roušky nebo respirátoru ven a pořádně se nadechnout. Měj krásnou neděli. Dana

    OdpovědětVymazat
  3. Danuško, mám to taky tak. Když nic nekvete venku, tak aspoň doma ve váze. Vilíny máš nádherný. Je to první posel jara. O sněženky jsem přišla při reorganizaci zahrady, tak musím nějaké dokoupit.
    Měj krásný skoro jarní týden. Jitka

    OdpovědětVymazat