sobota 22. května 2021

Tipy na nákupy

 Nevím, jak u vás, ale u nás stále prší, což je fajn, protože se aspoň naplnily barely na vodu a rostliny si "medí", ale porostla tráva a hlavně plevel a není možné fotit kvetoucí třeba nyní dřevité pivoňky.

Takže dnes pár tipů na nákupy. 

Na webu jsem objevila farmu na řezané květiny PRIMA FARMA, mají internetový obchod s cibulkami, hlízami, semínky i kurzy, koukněte na www.primakytky.cz, farma je kousek od Tišnova na Moravě. www.primakytky.cz


Koupila jsem si od nich semínka a hlízy mečíků a musím říct, že nádherně zabalené, krásný přehled výsevů - koukněte




Další tip je na pokojovou hortenzii, kterou jsem včera koupila v jednom květinářství, je to poprvé, co jsem viděla na rostlině - hortenzii nápis INDOOR HYDRANGEA (což znamená vnitřní), která mění barvu květů. Tyto hortenzie už na trhu pár let jsou, ale jako venkovní. No, řekněte sami, tu jsem tam nemohla nechat




Odkaz přidávám na web 

https://magicalhydrangea.com/en/hydrangea-varieties/magical-indoor-hydrangeas/magical-revolution-indoor-hydrangea/

Objevila jsem i zajímavou knihu, tedy přesněji, nejdřív jsem na Instagramu objevila adresu autorky Erin Benzakein, což je majitelka farmy na řezané květiny v Americe, okolí Washingtonu a ta vydala v současné době již 3 knihy o péči o řezané květiny, o aranžování květin a o jiřinách, které se nyní vrací jako oblíbené květiny na pěstování, ale i jako řezané. 


No a na závěr jsem spolu s hortenzií neodolala v květinářství těmto dvěma nádobám, jedna je spíš svícen a druhá je mísa-váza? Posuďte sami, to tedy k mému předsevzetí šetřit v této nelehké době.... :-)




Zvládněte to v dnešní době a dělejme si radosti, ať je nám dobře na duchu :-), všem pěkný víkend

6 komentářů:

  1. Danuško, parádní nákupy. Pokojovou hortenzii jsem viděla u "naší" květinářky, ještě ji nemám , ale asi neodolám, je to nádhera! Ten svícen je nádherný!
    Zděděná dřevitá pivoňka odkvetla, když jsme nebyli pár dní doma... Myslím, že tak zítra začne opadávat...
    Měj příjemné jarní dny, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, určitě ji kup, byla by škoda ji tam nechat :-). měj se. Dana

      Vymazat
  2. Dano, zdravím. Díky za tipy, prozkoumám. Moc se mi líbí ta pokojová hortenzie, já mám jen v zahradě. Tu bych taky brala. Měj se hezky.Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj,

      no, musíš koukat po květinářstvích. Přeji hodně štěstí při nákupu. Dana

      Vymazat
  3. Danuško, na semínkárnu se kouknu. Chci založit kvetoucí louku a odkaz se hodí. Hortenzii jsi koupila nádhernou. Ještě jsem takovou neviděla.
    Krásný červen, snad už bude lepší počasí a zahrady si užijeme. Jitka

    OdpovědětVymazat
  4. Jituško, hodně semínek na louku mají i na www.ebay.de. Tak to jsem zvědavá na Tvou louku. Měj se. Dana

    OdpovědětVymazat