sobota 18. září 2021

pelargonie

 Dlouho jsem se neozvala, ale ne že bych se nudila. Řešila jsem spoustu věcí... ale letos se mi daří truhlíky a možná stárnu, ale začaly se mi líbit pelargónie, teda ne úplně normální, i když vlastně i ty...

tuto pelargónii mám z ebay.de a je úžasná. květy zůstanou jako malé růžičky - název Plum rambler

tuto pelargónii mám od Starkla - Apple blossom. Je pravda, že ze začátku jsou to růžičky, ale potom se úplně rozevřou...

zahrada stále kvete


další z ebay.de jen středně růžová - bohužel bez názvu
a letošní truhlík - nejvíc se mi osvědčila kombinace bacopa, million bells a pelargonie - zde z řízku na jaře zakořeněné
Nezapomeňte, že nyní je vhodná doba na řízky pelargonií. Nařízkovat zelené části, bez květu a pokud možno jen s části horních listů dát buď do výsevního substrátu nebo mám ověřeno i do vody, než se vytvoří kořínky, a pak do květináčku. 

pěkný večer

3 komentáře:

  1. Danuško, ty tvé truhlíky... ach! Kdo umí, ten prostě umí!
    I když musím říct, že i já mám letos moc hezké pelargonie, tak že bych zkusila řízkování...
    Moc děkuji za návod a přeji příjemné už podzimní dny. Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Dano, zdravím. Moc se mi líbí Tvoje růžičková pelargonie, musím si ji vyhledat. Je nádherná ! Ahoj Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Danuško, no já tedy zírám. Tyto pelargonie neznám a asi bych ani neměla odvahu si je přes ebay objednávat. Jsou moc hezké.
    Tak hodně sil do nového školního roku. Mějte se hezky. Jitka

    OdpovědětVymazat