neděle 25. září 2022

Floria 2022 a moje poklady

 Letos jsme jako obvykle vyrazily s mámou na výstavu do Kroměříže. Mamka opět pronesla své zaklínadlo: " nebudu nic kupovat, snad jen pár drobností jako dárky", takže jsem věděla, že to dobře dopadne a nakoupíme :-).  

Přivezla jsem si pár pokladů - a to: Caryopteris (ořechokřídlec) v modré a růžové barvě, listy jsou větší a květy taky. Vůbec jsem netušila, že existují i v růžové barvě, měli i bílou barvu, tu jsem nevzala a doma toho litovala.



tmavě fialovou astru

mrazuvzdorný rozmarýn, je opravdu robustní

mrazuvzdorné cibulky mečíků, tulipány, bledule a šafrány. Sytě fialovou anemonku plnokvětou. Co vám budu povídat, byly jsme jak v ráji :-). Vše už je zasazeno, a tak se těším, jak to na jaře pokvete. Omluvte kvalitu fotek, je to foceno mobilem. Klidný pracovní týden všem. 


4 komentáře:

  1. Danuško, ráda věřím, že si neodešla s prázdnou. To by fakt nešlo :o)
    Ať ti všechno hezky prospívá a roste!
    Posílám pozdravy, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, to máš pravdu, to by nešlo :-). Posílám taky pozdravy a děkuji. Dana

      Vymazat
  2. Ahoj Dano, přesně takhle dopadnu vždycky já na každé výstavě - říkám si, pojedu se jen podívat a pak si stejně nakoupím... Já jsem si zrovna včera nakoupila cibulky krokusů, nesmím je zapomenout zasadit. Měj se hezky, zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, tak doufám, že krokusy už jsou v zemi. To bude na jaře nádhera. Měj se. Dana

      Vymazat