sobota 2. listopadu 2019

zkouška na vánoční pečení

ne, nezbláznila jsem se... ale každý rok zkouším kromě oblíbených i nějaké nové cukroví... shodou okolností jsem si koupila nová vykrajovátka z Tescomy, dnes je sychravo a prostě dnes měla chuť na cukroví a svrběly mě ruce. Většinou než slepím poslední kousek o vánocích, tak už chuť nemám na nic.... tak jsem zkoušela experimentovat. Základem je linecké
LINECKÉ
210 g hl. mouky
140 g Hery
  45 g cukru moučky
    2 žloutky
 napřed jsem vykrájela a upekla linecké na 170 C, pak jsem měla ještě bílky, takže jsem usušila pusinky no a v lednici zbylo rozdělané karamelové Salko, takže jsem udělala krém máslo vyšlehat s karamelovým Salkem, a pak jsem už experimentovala... buď samotné linecké, nebo slepované karamelovým krémem, linecké+krém+pusinka a nebo jen nastříkaný krém na lineckém a postříkané čokoládou....

 nová vykrajovátka z Tescomy


Musím to ještě nechat ztuhnout, ale není to vůbec špatná kombinace a překvapivě to není tak moc sladké, jak to vypadá. Hezkou neděli :-)

7 komentářů:

  1. Greеtingѕ! Thhis is my firѕt visit to your blog!

    We are a team of volunteers and startiing a new initiafive iin a community in the same niche.
    Youuг blog provideԀ us useful information to work on. You havge
    dοne a extrɑordinary job!

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to je tedy pecka! Danuško, smekám! Ty rozhodně nebudeš zaskočena! Všechny kousky vypadají skvěle, k ochutnávání by mě nikdo nemusel přemlouvat.
    Přeji pohodovou neděli, Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Helenko, děkuji, není to komplikované a zkusím ještě ve formě rohlíčků, dělám ořechové a toto by byla pěkná alternativa :-). Měj se Dana

    OdpovědětVymazat
  4. A great post! I love your blog. Your content is very interesting < 3
    I am following you and invite you to me
    https://milentry-blog.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. Kupovala jsem si nový hnětač těsta a musela jsem si také ještě před vánoci vyzkoušet pečení cukroví. Musím říct, že takový hnětač vám tu práci v kuchyni usnadní snad o 80% :)

    OdpovědětVymazat