sobota 2. května 2020

májové kvetení

Včera dokonce trochu sprchlo, pánbůh zaplať, ale jinak zatím zahrada kvete i v suchu
magnolie Yellowbird
 voní po melounu jak tvrdí můj muž
 koupila jsem solární světla v Jysku, mají je v akci (omluvte kvalitu, je to v podvečer bez blesku)

 už téměř odkvetlá pivoňka mlokosewitchi
 další pivoňka teprve ukazuje své červené květy
 kaliny začínají
 cercis nebo-li zmarlika, koukněte, jak je nádherný - květy vyrůstají přímo z kmene

 moje láska paeonia rockii, pivoňka z černým okem
 tady je vidět
 takto vypadá celý keř, je už pěkně rozrostlá
 exochorda The Bride, uznejte, že název nevěsta si zaslouží

 další kalina se teprve chystá
 dokoupila jsem kamínky k panelu a osadila zapuštěný kyblík
 šeříky kvetou, tento je stromkový a má obří květy
 ten kyblík
 medvědí česnek
 polygonatum
 opět šeřík, bílý plnokvětý Mme. Lemoine
 cornus panašovaný
 daphne nebo-li lýkovec, ta vůně je omamná
 koprovitá pivoňka
 detail daphne
 druhý cornus pravděpodobně cornus cousa
 a tráva stále neraší :-(
mějte krásné májové dny

2 komentáře:

  1. Danuško, děkuji za krásné májové kvetení a ty solární lampy. Snad si mě trochu postrčila, vždycky je na cizích zahradách obdivuji a ještě jsem se nedokopala nějaké vybrat.
    Měj příjemné dny, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Danuš, no nádhera. Já jsem v kvetení tak 3 týdny pozadu. Pivoňka nekvete žádná a Tobě už odkvétají.
    Těším se na další kytičky.
    Krásný májový večer. Jitka

    OdpovědětVymazat