neděle 10. května 2020

Ochladilo se a teď na víkend se zase oteplilo, ale rostlinám je to fuk. Možná je to lepší než ty neskutečná vedra, která byly v minulém roce v tuto dobu? 
začaly kvést dřevité pivoňky
 tyto tulipány jsem koupila snad v Lidlu? moc příjemně mě překvapily.
 tak tuto pohodičku s kávou mám vždycky jen chvíli, ale stojí to za to :-).
 další pivoňka, tentokrát mezidruhový hybrid Early Scout
 opět dřevitá
 ještě jednou cercis
 dřevitá rockii, je největší

 o tuto dřevitou jsem málem přišla, jednu zimu vymrzla, ale najednou vyrazila zase ze země :-)
 i kaliny mám moc ráda, zde viburnum plicatum Newport
 panašovaný cornus
 druhá terasa, stále bez trávy
 stellaria
 detail bílého šeříku Mme. Lemoine
 rovněž panašovaný cornus
 další dřevitá pivoňka
 heptacodium, má nádherný kmen
 Fothergilla
 kalina viburnum rosace


 přijela mi zásilka od Krulichů

 tulipány pěkně rozkvetlé

 jahody krásně kvetou
 clematis rubens
 moje nejoblíbenější travina hakonechloa
 a hakonechloa aureola
 hyacinoithes nebo-li hyacintovec
 orlíček
 druhý orlíček

 další dřevitá vypěstovaná ze semínka :-)
Krásný nový týden, mějte se.

10 komentářů:

  1. Thanks very nice blog!

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji za krásnou procházku vaší zahradou a přeji hodně příjemných chvil s kávou!
    Danuško, měj hezké dny, Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Dani, ahoj, krásně ti to tam kvete. A číst se ti tam musí krásně. Doporučíš mi něco o venkovských zahradách? A prosím tě, máš dobré zkušenosti s e-shopama? Říkám si, že kvůli zasekanosti s děckama bych aj nějaké využila. Tak třeba ti Krulichovi?:-) Děkuju za tipy...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, chceš nějakou literaturu? nebo spíš koukneš na pinterest a zadáš cottage garden? E-shopy bych Ti doporučila určitě zahradnictvikrulichovi.cz nebo www.florianus.cz, objednávám i u www.lukon-bulbs.eu. Určitě koukni tady na sledovaný blog Claus Dalby, je to známý dánský zahradník, hodně cestuje a má tam nafocených hodně zahrad z Anglie i Německa. Měj se. Dana

      Vymazat
  4. Danuš, to je úplná botanická zahrada. Pěkné pokoukání. Všechno máš krásně rozkvetlé, já jen málo, jsme opoždění :-)
    Pěkný večer. Jitka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituš, u mě pak bude odkvetlé a u vás bude vše v květu. Pa Dana

      Vymazat
  5. Dobrý večer, hledala jsem informace k hroznovci, který jsem si právě koupila a náhodou narazila na Vás blog. Máte nádhernou zahradu, moc děkuji, že se s námi o ni podělíte. Vím, kam budu chodit na pravidelné návštěvy pro potěchu oka i duše :-) Ať se Vám daří :-) Míša

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Míšo. nezapomeňte hroznovec nejpozději na podzim, ale můžete už nyní po odkvětu zakrátit, jinak bude růst moc nahoru, vyholovat a květy budou jen na koncích nových výhonů. Držím palce. Dana

      Vymazat