úterý 19. května 2020

různé

Udělalo se teplo a protože přece jen trochu zapršelo v minulých dnech, tak všechno poskočilo. Stále rozkvétají nové a nové dřevité pivoňky


 hyacinoides naplno kvete
 v Pepcu mají 30% slevu na vše, tedy i na záclony. Dcera chtěla trochu změnit styl. Já sice záclony moc nemusím, ale toto je její pokoj. Však ona na to dojde, že denní světlo je to nejlepší :-)

 v kiku mají zase za pár korun truhlíky i na zábradlí...
 a tomuto pítku z fleru jsem prostě nemohla odolat. Ještě musím najít místo, kde se bude vyjímat, bude ve stínu a kočka se k ptáčkům nedostane...

 zase kik na solár, nemohla jsem tomu industriálnímu stylu odolat
 pivoňka veitchi z Anglie, botanický druh
 takto se mění žluté tulipány z Lidlu
 zde postupné růžovění je ještě viditelnější
 orlíčky jsou všude
 začíná sezóna máku
 šeřík Palibin, zakrslá forma šeříku
 šanta už nakvétá
 clematis montana

 a okrasné česneky

 jo, a 15 rajčat v květináčích. Mám nová semínka ruských, italských,.... odrůd. Jsem zvědavá, jak to v květináčích dopadne....
krásný týden a hlavně ve zdraví

6 komentářů:

  1. Danuško, kochám se tvými kytičkami i skvělými nákupy. Parádní kousky!
    Taky máme letos po dlouhé době pár rajčat v květináčích, tak uvidíme, co uvidíme...
    Posílám pozdravy, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, budeme si vymě%novat zkušenosti s rajčaty. Hezký víkend. dana

      Vymazat
  2. Ahoj Dani, na fotky z tvé krásné zahrady se vždycky moc těším. Ty pivoňky máš nádherné. Díky tobě jsem si jich taky pár do zahrady pořídila. Letos mají květy jako dvě dlaně u sebe. Tak veliké je ještě nikdy neměly. Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marki, to jsem ráda, že jsem Tě inspirovala. Pivoněk není nikdy dost :-). měj se. dana

      Vymazat
  3. Danuško, ty teda jedeš. Rajčata mám taky, ale ve skleníku a dvě venku. Máš je seřazené jako vojáky. Nákupy jsi udělala moc pěkné. Pítko je krásné. Taky mám, ale hlídkuje u něho mici angora a nic nepřiletí.
    Kvete ti to náramně, pivoňky miluju.
    Pěkný víkend. Jitka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituško, no, právě, musím ho zvednout, abych Baruně neservírovala ptáčky pod nos. Pivoňky ještě budou, hlavně se těším na mezidruhové hybridy, ty jsou nejcennější. Pa Dana

      Vymazat