čtvrtek 22. října 2020

podzim

Podzim krásně zbarvuje rostliny a já stříhám, stříhám a stříhám :-) a sázím. Dokoupila jsem jarní cibuloviny, maliny, muchovníky a hlavně okrasné rostliny. Věděli jste, že už jsou zakrslé budleje: už mám jednu v zahradě - komule Davidova free petite lavender flow a samo i žlutou komuli weyerova Sunglod, jsem zvědavá a levandule platinum blonde s žlutým panašováním, snad přezimuje. Taky traviny, ale ty jsou ještě na cestě :-)
Hortenzie Early Sensation se taky zbarvuje
Prunus insica Kojou-no-mai
růže se snaží Maria Theresia

astry také ještě kvetou
dokonce kalina stále nakvétá


japonský javor září do dálky

hortenzie dubolistá
heptacodium 
cornusy, "must have" pro každou zahradu


chryzantéma z minulého roku a koukám, že nám plesnivý dýně
tento truhlík jsem zatím neměla srdce vyhodit, stále krásně kvete a vůbec nemá nemoci
krásné podzimní dny, ještě že je zahrada a je kam vyjít bez roušky. Všem přeji hodně zdraví
 

4 komentáře:

  1. Danuško, no jedním slovem nádhera. Pro ty úžasné barvy mám podzim ráda. Tak doufám, že ještě nezamrzne, ať můžeš sázet.
    Pěkný víkend. Jitka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituško, zvládla jsem to, vše je v zemi. Měj se krásně. Dana

      Vymazat
  2. Danuško, děkuji za procházku zahradou v krásné podzimní barevnosti.
    Musím jen souhlasit, za zahradu jsem skutečně vděčná!
    Opatruj se, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, určitě i Aronek je rád, že má zahradu.Krásné podzimní dny. Dana

      Vymazat